Πολιτική Επιστροφών

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα. Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.

Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.

Επιστροφές ελαττωματικών  προϊόντων

Όλα τα προϊόντα πριν αποσταλούν στον ΠΕΛΑΤΗ ελέγχονται για τυχόν φθορές ή ελαττώματα. Στην συνέχεια συσκευάζονται κατάλληλα ώστε να είμαστε σίγουροι ότι θα φτάσουν στον πελάτη σε άριστη κατάσταση. Στην περίπτωση όπου ο ΠΕΛΑΤΗΣ διαπιστώσει ότι το προϊόν που έχει παραλάβει είναι ελαττωματικό, πρέπει να στείλει το προϊόν στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ώστε να γίνει ο έλεγχος του προϊόντος από τον κατασκευαστή. Εάν το προϊόν χαρακτηριστεί σαν ελαττωματικό από τον κατασκευαστή του, τότε γίνεται αντικατάσταση με καινούργιο ή επιδιόρθωση ανάλογα με την διαθεσιμότητα και το είδος της ατέλειας των προϊόντων. Τα έξοδα αποστολής του προϊόντος προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ βαρύνουν τον ΠΕΛΑΤΗ, ενώ τα έξοδα αποστολής του επιδιορθωμένου ή αντικαθιστούμενου προϊόντος βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Σε καμία περίπτωση δεν αναγνωρίζονται σαν κατασκευαστικό ελάττωμα γραμμές ή γρατζουνιές και φθορές που έχουν προκύψει από κακή χρήση των προϊόντων.

Πολιτική Αλλαγών

Στην περίπτωση που ο ΠΕΛΑΤΗΣ δεν μείνει ικανοποιημένος από τα προϊόντα που παρέλαβε, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι πρόθυμη να τα αλλάξει με άλλα της επιλογής του, αρκεί αυτά να είναι διαθέσιμα στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Σε αυτήν την περίπτωση ,ο ΠΕΛΑΤΗΣ πρέπει να ενημερώσει την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ότι επιθυμεί την αλλαγή των προϊόντων  είτε τηλεφωνικά είτε με e-mail εντός τριών (3) ημερών από τη παραλαβή τους. Η επιστροφή των προϊόντων στο κατάστημα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί εντός δέκα ημερών από την παραλαβή τους. Τα προϊόντα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, να μην φέρουν φθορές και να βρίσκονται στην αρχική συσκευασία τους μαζί με όλα τα έγγραφα που τα συνόδευαν κατά την αρχική αγορά και με την απόδειξη λιανικής πώλησης. Το δικαίωμα αλλαγής ισχύει για μία φορά και η αλλαγή μπορεί να γίνει είτε στο φυσικό κατάστημα, είτε ηλεκτρονικά. Στην περίπτωση που τα προϊόντα αποσταλούν στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ μέσω εταιρείας courier, τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον ΠΕΛΑΤΗ.

Ασφαλή προϊόντα – Όροι εγγύησης

Τα διατιθέμενα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ προϊόντα είναι πρωτότυπα και 100% αυθεντικά. Τα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση γνησιότητας (όπου αυτή παρέχεται από τον κατασκευαστή).